Den som väntar på något gott

Två inlägg tillbaka så skrev jag att jag skulle dela med mig av frukosttips, och det kommer. Men det kommer inte förrän nästa vecka. Bor just nu i flyttlådor och vill även dela med mig av bilder till inlägget därför väntar vi med det. Dessa dagar är det ingen ordning på mat. Äter knäckebröd, turkisk yoghurt, banan, musli, kokoschips, ägg, jordnötssmör och sen börjar vi om. Samma hela dagen. Men så får det bli när det är så rörigt och det känns inte lönt att försöka börja laga något rejäl middag. Bara imorgon också, sen flyttar vi och sen blir det ordning igen.
 
Mina känslor med at flytta är helt magiska. Vi ska flytta till hus, ett underbart fint hus med trädgård. TRÄDGÅRD? Kan ni förstå? Jag eller vi ska få en trädgård, som jag längtar. Och jag ska fotografera massa och ge er massvis av tips på hälsa och mat. Jag kan fota fina matbilder utomhus och sedan gå in och äta om vädret är lite kallt. Jag längtar och nu har det gått 4 månader sedan vi skrev papperena.
 
Nu är vi här, vi ska bo i hus!
 
 
 
#1 - - FOREVERFIT:

Jag ÄLSKAR din blogg!!!! You go girl!! Du jag vet att du slet lite med att komma igång med yogan, så jag vill ge dig 1 månads fri yoga hos yogobe.com Din kampanjkod är foreverfitpt13

Önskar dig allt gott och kommer från och med nu bli en fast läsare hos dig <3 Kram och ha en underbar dag!

Svar: Åh tack snälla du! :) Ja, jag har svårt men ska börja gå på bodybalance en gång i veckan nu. Tack för erbjudandet, fixar det direkt!
Vad glad jag blir, du är grym! Ha en underbar dag! :) Kramar
Suzette - Ecolivia Nilsson